مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 14:122022-02-13سياسي

«شکل گیری گفتمان ملی برای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»


رییس اندیشکده خانواده الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در یادداشتی با عنوان «شکل گیری گفتمان ملی برای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» مطرح کرد: طراحی و اجرای مطلوب یک برنامه جامع برای تبدیل الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گفتمان مستمر ملی امری ضروری و ارزشمند است.

- رییس اندیشکده خانواده الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در یادداشتی با عنوان شکل گیری گفتمان ملی برای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مطرح کرد: طراحی و اجرای مطلوب یک برنامه جامع برای تبدیل الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به گفتمان مستمر ملی امری ضروری و ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت دکتر غلامعلی افروز رییس اندیشکده خانواده الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و استاد ممتاز دانشگاه تهران بدین شرح است: مقدمه طراحی و تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای آینده ایران اسلامی، نیازمند هم اندیشی و همراهی نخبگان علمی در این رسالت سترگ و رخداد ملی است.

هدف اصلی از چنین گفتمانی، تلاش وافر به منظور پدیده آمدن روزافزون نگرش های مثبت از سوی گروه های مختلف مردم نسبت به بایستگی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و بالطبع، آمادگی روانی، احساس تعلق، تعهد، همدلی، همراهی و مشارکت عمومی در اجرای موفق تدابیر و برنامه های بلندمدت الگوی پیشرفت به مثابه یک ضرورت اجتماعی و مصلحت ملی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شکل گیری گفتمان ملی برای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»

«شکل گیری گفتمان ملی برای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»