مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-13سياسي

فرصت4ماهه شورایی ها به شهرداری تهران برای راه اندازی سامانه جامع پایش عوارض شهری


اعضای شورای شهر تهران در بررسی لایحه بودجه شهرداری تهران برای سال آینده، شهرداری را موظف کردند که تا پایان خردادماه سال آینده سامانه جامع پایش عوارض شهری را راه اندازی کند.

- اعضای شورای شهر تهران در بررسی لایحه بودجه شهرداری تهران برای سال آینده، شهرداری را موظف کردند که تا پایان خردادماه سال آینده سامانه جامع پایش عوارض شهری را راه اندازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر تهران در ادامه بررسی تبصره های لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران در نوبت عصر تشکیل جلسه دادند و به بررسی تبصره ها پرداختند که در بررسی تبصره ششم لایحه بودجه محمد آخوندی رییس کمیسیون بودجه شورای شهر تهران گفت: براساس این تبصره شهرداری تهران موظف است به منظور وصول کامل عوارض شهری از مجاری ذیربط قانونی تا پایان خردادماه سال آینده نسبت به راه اندازی سامانه جامع الکترونیک ثبت، پایش و پرداخت عوارض شهری اقدام کند.

وی افزود: همچنین به شهرداری اجازه داده می شود بخشی از درآمد حاصله و مانده حساب های بانکی مخصوص سپرده و جاری به جز حساب سپرده پیمانکاران و معاملات خود را نزد هر یک از بانک ها که با شهرداری تهران همکاری می کنند به صورت سپرده جاری و سرمایه گذاری مدت دار توزیع کند و سود مربوطه را در ردیف های مشخص با عنوان درآمد حاصل از وجوه سپرده های شهرداری ثبت کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت4ماهه شورایی ها به شهرداری تهران برای راه اندازی سامانه جامع پایش عوارض شهری

فرصت4ماهه شورایی ها به شهرداری تهران برای راه اندازی سامانه جامع پایش عوارض شهری