مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-13ورزشي

لزوم تجهیز پایگاه های امداد و نجات شهرستان سمیرم


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز هر چه بیشتر پایگاه های امداد و نجات هلال احمر شهرستان می تواند در مواقع بروز حوادث کمک زیادی به امدادرسانی به مردم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی سال های گذشته 9 پروژه ورزشی در شهرستان سمیرم کلید خورده که تعدادی از این پروژه ها در شهرها و روستاها به بهره برداری رسیده و تعدادی هم در دست اجراست که به زودی به بهره برداری می رسد.

 وی افزود: شهرستان سمیرم دارای پتانسیل و استعداد زیادی در زمینه ورزش است که اهمیت به جوانان و نوجوانان در زمینه ورزش می تواند این استعدادها را بالقوه کند و با توجه به بعد مسافت روستاها با مرکز شهرستان ایجاد زیرساخت های ورزشی به صورت مساوی در شهرها و روستاها می تواند تمامی مردم شهرستان را از سرانه ورزش برخوردار کند.

سلیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان تصریح کرد: این شهرستان دارای 44 قله مرتفع بالای چهار هزار متر و بیش از 50 نقطه گردشگری با موقعیت کوهستانی است و باوجود سیلابی بودن و زلزله خیز بودن شهرستان هرساله شاهد حوادث زیادی در این منطقه هستیم که هلال احمر حضور به موقع داشته و توانسته در حوادث به خوبی امدادرسانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تجهیز پایگاه های امداد و نجات شهرستان سمیرم

لزوم تجهیز پایگاه های امداد و نجات شهرستان سمیرم