مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-13فرهنگي

«رییس خوب» فاتح اسکار سینمای اسپانیا


«رییس خوب» امسال نماینده سینمای اسپانیا در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2022 بود و توانست به جمله فهرست کوتاه 15 نامزد اولیه این شاخه راه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ورایتی، مراسم اعطای جوایز آکادمی فیلم اسپانیا (گویا) با اعطای جوایز اصلی به فیلم رییس خوب با بازی خاویر باردم برگزار شد.

سی و ششمین دوره جوایز سینمای گویا موسوم به اسکار سینمای اسپانیا برگزار شد و فیلم رییس خوب ساخته فرناندو لئون د آرانائو که در 20 رشته نامزد کسب جایزه بود در نهایت بیشترین جوایز از جمله بهترین فیلم، کارگردانی، بازیگر مرد (خاویر باردم)، فیلمنامه اصلی، تدوین و موسیقی متن را به خود اختصاص داد.

رییس خوب امسال نماینده سینمای اسپانیا در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2022 بود و توانست به جمله فهرست کوتاه 15 نامزد اولیه این شاخه راه یابد.

خاویر باردم بازیگر اصلی فیلم رییس خوب و فرناندو لئون د آرانائو هر کدام توانستند مجموع تعداد جوایز خود را از مهم ترین جوایز سینمای اسپانیا به عدد 7 برساند.

فیلم مادران موازی ساخته پدرو آلمادوار کارگردان سرشناس سینمای اسپانیا که در جوایز اسکار امسال در دو رشته بهترین بازیگر زن (پنه لوپه کروز) و موسیقی متن نامزد کسب جایزه است در جوایز آکادمی اسپانیا موفق به کسب هیچ جایزه ای نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رییس خوب» فاتح اسکار سینمای اسپانیا

«رییس خوب» فاتح اسکار سینمای اسپانیا