مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 بهمن 1400 ساعت 20:072022-02-13اقتصادي

مدیران نسبت به احصاء و رفع مشکلات واحدهای تولیدی همت کنند


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید به دنبال احصاء مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بوده و برای حل این مشکلات همت مضاعف داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی و صنعتی استان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید به دنبال احصاء مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بوده و برای حل این مشکلات همت مضاعف داشته باشند.

محمدصادق معتمدیان عصر امروز 24 بهمن در ادامه برنامه هفتگی خود در قالب یکشنبه های تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، از دو واحد فعال در حوزه آبمیوه و کنسانتره بازدید و با مدیران این دو واحد تولیدی دیدار و گفتگو کرد و در این بازدیدها گفت: باید زمینه فروش محصولات باغی صنعتی و به ویژه سیب به صورت مستقیم به کارخانجات فراهم شود؛ چرا که باغداران در صورت فروش مستقیم سیب به کارخانجات، سود بیشتری می کنند.

معتمدیان با تأکید بر لزوم همت مدیران جهت سهولت در روند فعالیت واحدهای تولیدی اظهار داشت: هر اقدامی که منجر به بهبود وضعیت تولید و افزایش سطح فعالیت واحدهای تولیدی شود، باید از جانب مدیران مورد حمایت قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران نسبت به احصاء و رفع مشکلات واحدهای تولیدی همت کنند

مدیران نسبت به احصاء و رفع مشکلات واحدهای تولیدی همت کنند