مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:222022-02-14سياسي

تصویب 90 هزار میلیارد تومان برای کمک به کارآفرینان


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال 1401 بالغ بر 90 هزار میلیارد تومان اعتبار با هدف کمک به پوشش بیمه ای کارآفرینان اختصاص یافته است.

- ، ولی اسماعیلی شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از چهره های برتر کارآفرینی در استان اردبیل اظهار کرد: این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق بودجه به تصویب رسیده و امیدواریم این حرکت حمایت عملی از کارآفرینان و سرمایه گذاران باشد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیز در پشتیبانی و کمک به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود تا بخشی از بدهی دولت به این سازمان تسویه شده و امکان ارائه خدمات مطلوب تر برای سازمان فراهم آید.

نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: در قالب مصوبه مجلس طرح فراگیر بیمه خانواده محور توسط سازمان تأمین اجتماعی هدف گذاری شده تا افرادی که تاکنون از پوشش بیمه ای برخوردار نبوده اند، از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

اسماعیلی گفت: دولت و مجلس مصمم است تا کارآفرینان و سرمایه گذاران را در حوزه های مختلف مورد حمایت قرار دهند تا پایداری و ثبات اشتغال در واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم آید.

وی افزود: در استان اردبیل نیز کارآفرینان و سرمایه گذاران متعددی با انگیزه مضاعف ورود پیدا کرده اند که حمایت از آنها باید به عنوان یک اولویت مورد توجه سازمان ها و دستگاه های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 90 هزار میلیارد تومان برای کمک به کارآفرینان

تصویب 90 هزار میلیارد تومان برای کمک به کارآفرینان