مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 08:322022-02-14سياسي

صیانت از جنگل های استان گیلان خط قرمز دستگاه قضایی است


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به اینکه صیانت از جنگل خط قرمز دستگاه قضایی استان است، گفت: با متخلفان برخورد قاطع می شود.

- ، احمد آقایی شامگاه یکشنبه در گفتگوی با بخش خبر شبکه باران با اشاره به پیگیری آزاد سازی اراضی طبیعی در منطقه ماکلوان شهرستان فومن، اظهار کرد: با توجه به پیگیری و مطالبه مردم فومن بازدید میدانی از این منطقه انجام شد.

وی با بیان اینکه این منطقه به منظور ایجاد یک پارک جنگلی در اختیار دستگاه های مربوطه قرار گرفته بود، افزود: بازدیدهای میدانی نشان داده که هیچ اقدامی به جز از بین بردن جنگل در این زمینه انجام نشده و ضمن اینکه این منطقه یک جنگل انبوه و به هم پیوسته از جنگل های هیرکانی است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به اینکه طی چهار دهه گذشته 22 درصد جنگل های شمالی از بین رفته است، تصریح کرد: این اقدامات در قالب همین طرح هایی است که در ظاهر به منظور انتفاع عمومی اما در باطن جز غارتگری و از بین رفتن جنگل ها و سو مدیریت قصد دیگری ندارند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی این جنگل ها هیرکانی که خط قرمز مسئولان ارشد نظام است از بین برود.

آقایی با بیان اینکه دستگاه قضایی در حوزه انفال از قبل ورود کرده و خط قرمز حاکمیت نظام و دستگاه قضایی صیانت از جنگل است، عنوان کرد: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از جنگل های استان گیلان خط قرمز دستگاه قضایی است

صیانت از جنگل های استان گیلان خط قرمز دستگاه قضایی است