مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 09:372022-02-14اقتصادي

انتخاب سه سرمایه گذار برای مدیریت مجموعه بهکده رضوی


رییس سازمان تعاون روستایی استان گفت: سه سرمایه گذار برای مدیریت مجموعه بهکده رضوی پیشنهاد شده اند که فرایند گزینش آنها در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، جلیل رمضانی، رییس سازمان تعاون روستایی، در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به مشکلات موجود در مجتمع بهکده رضوی مانه و سملقان اظهار کرد: با وجود سرمایه گذار بخش خصوصی هم همه مشکل برطرف نخواهد شد مگر اینکه مدیران و شاغلان در مجتمع، همت داشته باشند و وظایفی که بر دوش دارند به درستی انجام دهند و همه ظرفیت های بالقوه را فعال کنند وگرنه سرمایه گذار هم خود را کنار می کشد.

وی گفت: امسال به علت خشکسالی که از مهر پارسال شروع شده بود، بهکده شرایط خوبی نداشت و دبی آب دائمی آن تنها 120 لیتر می شد که در نهایت 20 درصد از مجموع هزار هکتار را جوابگو بود بنابراین فعالان این منطقه با کاهش تولید علوفه دام روبرو شدند.

رییس سازمان تعاون روستایی استان، افزود: این منجر به کاهش دام سبک به عنوان اقتصاد تک قطبی منطقه شد یعنی چند ماه اخیر هم نهایتا تا 40 درصد حقوق خود را دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در کارگروه اقدام استان که دهه اول بهمن ماه امسال تشکیل شد، قرار شد کمیته تخصصی دستگاه های اجرایی تشکیل و برای حل مشکل راهکاری ارائه کنند که تضمین کننده سرمایه گذاری بخش خصوصی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب سه سرمایه گذار برای مدیریت مجموعه بهکده رضوی

انتخاب سه سرمایه گذار برای مدیریت مجموعه بهکده رضوی