مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:022022-02-14سياسي

حمایت بزرگان ترکمن از مشارکت فعال جوانان در عرصه های مدیریتی


بزرگان و ریش سفیدان حاضر در جلسه فوق العاده شورای مردمی (خلق مصلحتی) از تصمیم رییس جمهور ترکمنستان برای مشارکت فعال جوانان در مدیریت کشور حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، بزرگان و آق سقالان حاضر در جلسه فوق العاده شورای مردمی (خلق مصلحتی) از تصمیم قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور برای مشارکت فعال جوانان در مدیریت کشور حمایت کردند.

در سخنانی بزرگان مجلس خاطرنشان کردند: سپردن کار دولتی به جوانان مسئول و مدیران جوان متعهد مطابق با سنت های اصیل ترکمنستان است و  این کشور را به مرحله جدیدی در توسعه خواهد رساند.

بردی محمداف پس از استماع سخنان، به گلمراد مرادوف ، رییس کمیسیون مرکزی انتخابات ترکمنستان برای برگزاری انتخابات و همه پرسی در ترکمنستان دستور داد تا در چارچوب موازین قانون اساسی و قانون گذاری، اقدامات مربوطه را انجام دهد.

خاطر نشان می شود که رییس جمهور در نشست دولت که در چارچوب مجلس خلق مصلحتی برگزار شد، دستوراتی را به رشید مردوف معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه  داد.

از این رو، رهبر ترکمنستان بر اهمیت گسترش همکاری ها با کشورهای ذینفع، سازمان های معتبر بین المللی و منطقه ای بر مبنای درک متقابل و برابری تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بزرگان ترکمن از مشارکت فعال جوانان در عرصه های مدیریتی

حمایت بزرگان ترکمن از مشارکت فعال جوانان در عرصه های مدیریتی