مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 11:272022-02-14اجتماعي

تنوع زیستی کشور نیازمند حمایت همه جانبه


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: وضعیت فعلی محیط طبیعی وتنوع زیستی کشور نیاز به حمایت همه جانبه دارد و در این باره صندوق ملی محیط زیست نقشی سازنده و اثر گذار خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حسن اکبری در نشستی با مدیرعامل و اعضای جدید صندوق ملی محیط زیست با بیان این که تهیه گزارشی از عملکرد و اقدام های سال های اخیر از تفاهمنامه سه ساله فی مابین معاونت محیط طبیعی وتنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست و صندوق ملی محیط زیست در حال اجرا است، گفت: برای افزایش تعامل با صندوق ملی محیط زیست و چگونگی دستیابی به اهداف کوتاه مدت و میان مدت با محوریت مدیریت و حفظ گونه های به شدت در خطر انقراض، راهکارها و پیشنهاداتی در دوره مدیریت جدید سازمان مطرح شده است.

وی مدیریت زیستگاه ها، بهره برداری پایدار مناطق، بهره برداری از ظرفیت های مشارکت های مردمی، مدیریت در ارائه تسهیلات و رویکردهای جدید حمایتی صندوق ملی محیط زیست را از برنامه های پیش روی معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی عنوان کرد.

اکبری گفت: برای پیشبرد برنامه های جاری با تشکیل مستمر جلسات تخصصی میان صندوق ملی محیط زیست و دفاتر تخصصی معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی و اتخاذ تصمیم ها و بازدیدهای مشترک میدانی از برنامه های شاخص این معاونت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنوع زیستی کشور نیازمند حمایت همه جانبه

تنوع زیستی کشور نیازمند حمایت همه جانبه