مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:222022-02-14پزشكي

سیر افزایش بستری های کرونایی در خدابنده


رییس شبکه بهداشت و درمان خدابنده گفت: بستری های کرونایی در این شهرستان رو به افزایش است .

- ایرج کریم فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد افزایش بستری بیماران کرونایی در بخش های بستری شهرستان هستیم.

وی با بیان اینکه در مراکز جامع سلامت شهرستان نیز شاهد افزایش بیماران سرپایی و تست های مثبت هستیم، متذکر شد: با توجه به همین موضوع از شهروندان درخواست می شود رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر از هر زمانی در دستور کار خود قرار دهند.

این مسئول با یادآوری اینکه انتظار حوزه بهداشت و درمان از مردم مشارکت در واکسیناسیون به ویژه تزریق دز سوم است، ادامه داد: هر چه درصد واکسیناسیون در شهرستان بالا برود به تبع آن از میزان درگیری افراد و شدت بیماری کاسته خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان خدابنده با اشاره به اینکه خدابنده دارای 179 هزار و 585 نفر جمعیت است، یادآور شد: از این تعداد، 148 هزار و 342 نفر واجد شرایط تزریق واکسن هستند که این افراد بالای 9 سال سن دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان ها شهرستان خدابنده در کنار شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره و طارم در وضعیت قرمز کرونایی به سر می برد که قطعا همکاری مردم در رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر افزایش بستری های کرونایی در خدابنده

سیر افزایش بستری های کرونایی در خدابنده