مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:372022-02-14اقتصادي

لزوم ساماندهی کارتخوان های بانکی


یک مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی گفت: اجرای طرح ساماندهی دستگاه های کارتخوان بانکی گام مهم برای تحقق مطالبه ملی محسوب می شود و به شفاف شدن اقتصاد کمک می کند.

- به نقل از خبرگزاری صدا وسیما آقای محمد برزگری گفت: اجرای طرح ساماندهی دستگاه های کارتخوان بانکی به دلیل مزایای متعددی که برای اقتصاد دارد، یک گام مهم برای تحقق مطالبه ملی محسوب می شود و به شفاف شدن اقتصاد کمک می کند.

رییس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: یکی از مسائل مهم اقتصادی کشور که ریشه بسیاری از مشکلات و نارسایی های اقتصادی است، شفاف نبودن فعالیت های اقتصادی است که با هدف فائق آمدن بر این معضل ریشه ای و نظم بخشیدن به اقتصاد کشور، طرح ساماندهی دستگاه ‎های کارتخوان بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیک در حال انجام است.

وی گفت: طرح ساماندهی کارتخوان های بانکی که مطالبه دولت و مجلس است، در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان و با مشارکت بانک مرکزی در حال عملیاتی شدن است و از مزایای اجرای این قانون می توان به شفاف شدن اقتصاد، اجرای عدالت مالیاتی، کاهش اعتراضات مالیاتی، تسریع در فرآیند رسیدگی، مبارزه با فرار مالیاتی، شناسایی مودیان جدید و نهایتاً تحقق درآمدهای مالیاتی پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی کارتخوان های بانکی

لزوم ساماندهی کارتخوان های بانکی