مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 14:522022-02-14پزشكي

تزریق دز سوم الزام مقابله با امیکرون


معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی و فوق تخصص ریه گفت: مردم نباید به شایعات بی پایه و اساس در مورد واکسیناسیون بها داده و در این زمینه اقدام غیرعقلانی انجام دهند.

- حسن قبادی در حاشیه جلسه تخصصی مبارزه با بیماری کرونا در گام ششم اظهار کرد: بهترین راه در مقابله با ویروس چموش و ناشناخته کرونا تزریق هر 3 دز واکسن است تا ایمنی بدن افزایش یافته و قدرت انتقال ویروس به حداقل برسد.

وی ضرورت استفاده از ماسک 3 لایه و استاندارد را در پیشگیری از انتقال این ویروس یادآور شد و تصریح کرد: ویروس کرونا از لحاظ ناقل و مزمن بودن هیچ شاخصه خاصی ندارد و بهتر است در ایام بستری و قرنطینه مراقبت های بهداشتی و موازین مورد تاکید رعایت شود.

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی و فوق تخصص ریه گفت: هنوز وضعیت شکننده کرونایی در سطح کشور و استان ادامه دارد و ما در استان اردبیل هنوز به اوج پیک ششم کرونا با سویه امیکرون نرسیدیم و احتمال افزایش بیماران و مراجعات به شکل انفجاری در هفته های پیش رو وجود دارد.

قبادی مدت بستری بیماران مبتلا به امیکرون را 5 تا 7 روز اعلام کرد و افزود: افراد در این مدت باید مراقبت های لازم را انجام داده و از حضور در تجمعات خودداری کنند.

وی بیشترین نگرانی خانواده ها را از ابتلای کودکان در گروه های سنی مختلف اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون در گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز سوم الزام مقابله با امیکرون

تزریق دز سوم الزام مقابله با امیکرون