مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-14ورزشي

ویژه برنامه «با تو خوشبختم» برای ولادت امام علی (ع) تشریح شد


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «با تو خوشبختم» را برای سالروز میلاد امام علی (ع) را تشریح کرد.

- ، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری ویژه برنامه با تو خوشبختم را به بهانه سالروز ولادت حضرت علی (ع)، روز پدر و مراسم معنوی اعتکاف تشریح کرد و گفت: برنامه ها با سه رویکرد محتوایی تقویت ارزش و مقام پدر در جامعه، گسترش و تقویت ارتباط معنوی شهروندان با خدا و تعظیم و بزرگداشت حضرت علی (ع) و مذهب شیعه در قالب 73 عنوان برنامه فرهنگی هنری با 159 اجرا طراحی شده است.

وی از برگزاری همایش نیم روزه با تو خوشبختم خبر داد و گفت: این برنامه در سالروز میلاد حضرت علی (ع) ویژه پدران و پسران نوجوان تهرانی در فرهنگسرای خاوران برگزار می شود و در آن مسابقه های متنوع ورزشی مانند زیپ لاین، کارتینگ، طناب کشی و…، برنامه های فرهنگی هنری مانند نمایش فیلم و کارگاه روانشناسی ویژه پدران پیش بینی شده است.

کوچه های علوی یکی دیگر از برنامه های میدانی است که در آن مداحان نوجوان در قالب آیین چهارپایه خوانی، در کوچه های شهر تهران مولودی خوانی می کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در ادامه گفت: جشن با تو خوشبختم در سالروز میلاد امیرالمؤمنین (ع) در میدان امام حسین (ع) میزبان شهروندان است و مولودی خوانی، اجرای سرود و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «با تو خوشبختم» برای ولادت امام علی (ع) تشریح شد

ویژه برنامه «با تو خوشبختم» برای ولادت امام علی (ع) تشریح شد