مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-14حوادث

رمز گشایی پلیس از باند «مستر» !


پلیس مشهد با ورود به پاتوق دزدانی که مشغول قماربازی و استعمال مواد مخدر بودند، هفت عضو دیگر یک باند سرقت را درحالی دستگیر کرد که با رمز مستر اموال سرقتی را به فروش می رساندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، حدود 40 روز قبل، ماموران کلانتری آبکوه مشهد راننده پرایدی را دستگیر کردند که یک کیسه حاوی انواع کامپیوتر خودرو را به همراه داشت.

این تبعه خارجی که معتاد به مواد مخدر صنعتی بود، در حالی به سرقتی بودن کامپیوترها (ایسیو) اعتراف کرد که یک رشته سیم مفتولی نوک کج نیز از داخل لوازم همراه وی کشف شد که برای بازکردن در خودروها استفاده می شد.

از سوی دیگر در بازرسی از پراید این تبعه خارجی، باند ضبط و پخش سرقتی نیز به دست آمد و ماجرا برای پلیس اهمیت ویژه ای یافت.

به همین دلیل قاضی فرهمندنیا (جانشین معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) دستورات خاصی را برای پیگیری پرونده سرقت کامپیوترها صادر کرد که بدین ترتیب واکاوی نیروهای تجسس در این باره آغاز شد.

بررسی محتویات گوشی تلفن این متهم نشان داد که او با برخی از سارقان، مالخران و تعمیرکاران خودرو با رمز مستر در ارتباط است و لوازم سرقتی را به فروش می رساند.

این متهم 37 ساله سابقه دار در بازجویی های تخصصی مدعی شد که کامپیوترها را از سارقی به نام م- ر خریداری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز گشایی پلیس از باند «مستر» !

رمز گشایی پلیس از باند «مستر» !