مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-15اقتصادي

فروش فوق العاده دو محصول هایما از امروز


گروه صنعتی ایران خودرو، این بار در راستای اجرای طرح های فروش خود به صورت هفتگی، از امروز (سه شنبه 26 دی ماه) طبق روال به مدت سه روز فروش فوق العاده دو محصول هایما S5 (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک را عرضه کرده است.

- گروه صنعتی ایران خودرو، این بار در راستای اجرای طرح های فروش خود به صورت هفتگی، از امروز (سه شنبه 26 دی ماه) طبق روال به مدت سه روز فروش فوق العاده دو محصول هایما S5 (با گیربکس شش سرعته اتوماتیک) و هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک را عرضه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به صورت هفتگی در سه شنبه ها، این هفته سی و دومین مرحله از طرح فروش فوق العاده محصولات این شرکت برای محصولات خانواده هایما (هایما S7 پلاس توبورشارژر اتوماتیک و هایما S5 توبورشارژر اتوماتیک شش سرعته) با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه اجرا می شود.

طرح قبلی (محدودیت هایی همچون نداشتن پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهینامه معتبر و حداقل فاصله 48 ماهه از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، وجود نداشت و تنها شرکت کنندگان در طرح های قبلی فروش بدون قرعه کشی محصولات خانواده هایما، امکان ثبت نام در این طرح را نداشتند اما در این مرحله از فروش این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش فوق العاده دو محصول هایما از امروز

فروش فوق العاده دو محصول هایما از امروز