مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-15اقتصادي

هشدار فرماندار در خصوص نواحی صنعتی شهرضا/ زمین های راکد واگذار می شود


امور اراضی باید با شناسایی واحدهای واگذار شده ای که هنوز در آن ها هیچ اقدامی نشده است، تذکر لازم را برای تسریع راه اندازی و یا واگذاری واحدها به متقاضیان واجد شرایط انجام دهد.

- سید امیر جعفری، فرماندار شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با بیان اینکه منابع طبیعی و امور اراضی در خصوص زمین هایی که در شهرضا به واحدهای صنعتی واگذار شده و هنوز هیچ اقدامی بر روی آن انجام نشده است باید ورود پیدا کنند، اظهار داشت: در چند نقطه از شهرستان شهرضا زمین هایی گرفته شده اما هنوز هیچ اقدامی بر روی آن انجام نشده، این خسارت محض است.

وی افزود: منطقه صنعتی پاتله نیازمند مشخص شدن یک سازمان مسؤول غیردولتی است تا با ایجاد یک مدیریت واحد این شهرک ساماندهی شود، در حال حاضر 95 هکتار آن مشخص و دارای هیأت امنا است.

جعفری گفت: هیأت امنای فعلی پاتله با همکاری شرکت شهرک های صنعتی اصفهان باید طرح EMP خود را تهیه و برای أخذ مجوزات بعدی به سازمان محیط زیست استان ارائه کند تا در 3 ماه آینده این شهرک ساماندهی شود.

فرماندار شهرضا عنوان کرد: امور اراضی باید با بررسی وضعیت 70 واحد مستقر در شهرک صنعتی پاتله و شناسایی واحدهای واگذار شده ای که هنوز در آن ها هیچ اقدامی نشده است، تذکر لازم را برای تسریع راه اندازی و یا واگذاری واحدها به متقاضیان واجد شرایط انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار فرماندار در خصوص نواحی صنعتی شهرضا/ زمین های راکد واگذار می شود

هشدار فرماندار در خصوص نواحی صنعتی شهرضا/ زمین های راکد واگذار می شود