مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-15سياسي

پدران شهدا حماسه آفرینان دفاع مقدس هستند


پدران شهدا حماسه آفرینان دفاع مقدس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، در پی درگذشت پدر شهید والامقام ناصر اژدر امام جمعه قلعه رییسی، رییس دادگستری چاروسا و بخشدار چاروسا پیام تسلیت دادند.

بسم الله الرحمن الرحیم إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون خانواده محترم شهید ناصر اژدر  خبر درگذشت مرحوم مغفور شادروان مشهدی حسنقلی اژدر پدر بزرگوار شهید والامقام ناصراژدر، از نمونه های صبر و ایثار، موجب تألم و تأثر خاطر اینجانب شد.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق، عزیزترین سرمایه ی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا نمود تا حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

اینجانب مصیبت در گذشت این پدر فداکار را به عموم مردم شهید پرور قلعه رییسی و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان علوّ درجات برای آن فقید سعید، وصبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

خداوند رحمان، پاداش خوبی ها و صبر و بردباری پدر شهیدان حماسه آفرین دوران دفاع مقدس را در سرای جاودان، با فضل و کرم خویش به وی عطا فرماید.

انشالله امام جمعه قلعه رییسی  اسماعیل صلواتی  بسم الله الرحمن الرحیم  انا لله و انا الیه راجعون  برای آنانکه در معامله با پروردگار جز خشنودی او را طلب نکردند و در راه این اعتقاد از عزیزترین سرمایه های خویش گذشتند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدران شهدا حماسه آفرینان دفاع مقدس هستند

پدران شهدا حماسه آفرینان دفاع مقدس هستند