مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 بهمن 1400 ساعت 19:572022-02-15سياسي

طرح دوفوریتی ساماندهی نیروهای شرکتی دولت به صحن مجلس رسید


خلیل بهروزی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فومن با اشاره به تداوم تلاش ها در جهت ساماندهی نیروهای شاغل در بخش های مختلف دولتی، اظهار کرد: طرح ساماندهی برای جذب و به کارگیری نیرو در شرکت های وابسته و تابعه در کمیسیون مجلس مصوب شده و در انتظار تصویب در صحن با دو فوریت است.

  وی با بیان اینکه فضای مجلس برای تصویب این قانون فراهم است، افزود: علاوه بر اینکه بی عدالتی و تبعیض ناروا در دریافتی ها وجود دارد، زدوبندهای اقتصادی نیز بسیار مشهود است.

  عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از تصویب قانون ساماندهی نیروهای شاغل در بخش های دولتی بیان کرد: با تصویب این طرح بخش عمده ای از مسایل گروه های ذینفع حل و امنیت شغلی برای شاغلان این بخش ها فراهم می شود.

  بهروزی فر با اشاره به تصویب قانون لغو تحریم ها در مجلس و حسن اثر آن در دیپلماسی قدرتمند ایران، گفت: این قانون اکنون یک ابزار قوی دولت برای مقابله با تحریم های دشمن است و موجب شده تیم مقابل برای مذاکره کننده ایران را التماس کند.

  وی ظرفیت خیران را در توسعه خدمات عمومی مثمر ثمر دانست و افزود: توسط یک خیر یک میلیارد و 500 میلیون تومان جهت آزمایشگاه نوزادان غرب گیلان در فومن هزینه شده که در نوع خود بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دوفوریتی ساماندهی نیروهای شرکتی دولت به صحن مجلس رسید

طرح دوفوریتی ساماندهی نیروهای شرکتی دولت به صحن مجلس رسید