مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-15سياسي

استاندار قم، عروج فرمانده اسبق سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) را تسلیت گفت


استاندارقم با صدور پیامی ، عروج ملکوتی جانباز سرافراز دفاع مقدس فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) را تسلیت گفت.

- استاندار قم، عروج فرمانده اسبق سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) را تسلیت گفت ایسنا/قم استاندارقم با صدور پیامی ، عروج ملکوتی جانباز سرافراز دفاع مقدس فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) را تسلیت گفت.

سید محمد تقی شاهچراغی دراین پیام آورده است: عروج ملکوتی دوست و همرزم عزیزم سردار سرافراز و جانباز دفاع مقدس، مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم همرزم شهید زین الدین که پس از تحمل سال ها درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی و جراحت شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست، موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

پیام حاکیست: حیات پر برکت و کارنامه درخشان این سردار شجاع و دلاور، سرشار از مجاهدت ها و سلحشوری های افتخارآمیزی است که در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش ها و آرمان های الهی نظام از خود به یادگار گذاشته است و بدون شک نام نیک و خدمات ارزنده ایشان هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

دربخش دیگری ازاین پیام آمده است: به روح پرفتوح آن فرمانده شجاع و جهادی سپاه اسلام خالصانه درود می فرستم و با تسلیت این ضایعه تلخ به خانواده محترم، فرزندان داغدار و دوستان و همرزمان ایشان به ویژه مردم شریف و انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم، عروج فرمانده اسبق سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) را تسلیت گفت

استاندار قم، عروج فرمانده اسبق سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) را تسلیت گفت