مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 08:172022-02-16سياسي

دولت بدهی خود به تأمین اجتماعی را پرداخت می کند


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در لایحه بودجه 1401 مصمم است تا بخش عظیمی از بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی را پرداخت کند.

- ولی اسماعیلی در مراسم تجلیل از چهره های برتر کارآفرینی در تأمین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: کمیسیون تلفیق با هدف کمک مالی به بیمه کارآفرینان و کارگران 90 هزار میلیارد تومان منابع را با هدف متناسب سازی این پرداختی ها در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: 20 هزار میلیارد تومان نیز برای کمک به سازمان تأمین اجتماعی از بابت پوشش بیمه ای کارآفرینان و کارفرمایان موفق در نظر گرفته شده تا مشکلات و دغدغه های بیمه کارگری و کارفرمایی برطرف شود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش می کند تا در لایحه بودجه سال آینده در کنار حمایت ازسازمان های بیمه گر فرصت و شرایط مطلوبی را در پوشش بیمه ای فراگیر ایرانیان به وجود آورد تا خانواده های مختلف بتوانند از مزایای بیمه استفاده کنند.

اسماعیلی کارآفرینان و سرمایه گذاران را پشتوانه های عظیم حمایتی در عرصه تولید و اشتغال اعلام کرد و افزود: کشور ما در گذر از مشکلات اقتصادی به ویژه تحریم ها و نارسایی های موجود باید فرصت سرمایه گذاری را برای فعالان بخش خصوصی مهیا کند که در این زمینه بانک ها، بیمه ها و مدیران اجرایی تسهیل گری را در اولویت برنامه ها قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدهی خود به تأمین اجتماعی را پرداخت می کند

دولت بدهی خود به تأمین اجتماعی را پرداخت می کند