مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-16اقتصادي

بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی کارفرمایان در اردبیل


مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی کارفرمایان و کارآفرینان در استان اردبیل با هدف همراهی بیشتر انجام شده است.

- افشین شیرزاده در آیین تجلیل از چهره های برتر کارآفرینی در تأمین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: 30 میلیارد تومان بدهی و بخشودگی جرایم کارآفرینان در یک سال اخیر تعیین تکلیف شده و همچنان با تعامل و حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی سعی داریم تا مشکلات کارآفرینان و کارفرمایان را حل و فصل کنیم.

وی تصریح کرد: ما امروز در شرایط سخت اقتصادی پشتیبانی ها و حمایت های لازم را از فعالان اقتصادی انجام می دهیم و انتظار می رود به صورت متقابل فعالان این عرصه نیز بیشترین تعامل و ارتباط را با تأمین اجتماعی داشته و پرداخت حق و حقوق کارگران را در حوزه بیمه ای انجام دهند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در استان اردبیل با هدف ارائه خدمات مطلوب تر قرار است از اول سال آینده شعبه سوم تأمین اجتماعی در محلات 13گانه راه اندازی شود که این امر می تواند به کاهش بار مراجعات در 2 شعبه دیگر منجر شود.

شیرزاده افزود: در کنار راه اندازی شعبه جدید، سازمان تأمین اجتماعی سعی دارد تا به صورت فراگیر پوشش بیمه ای خانواده های ایرانی را مد نظر قرار دهد تا با پرداخت حداقل هزینه ها افرادی که تاکنون پوشش بیمه ای نشده اند از مزایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی کارفرمایان در اردبیل

بخشودگی جرایم و تقسیط بدهی کارفرمایان در اردبیل