مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-16بين الملل

فضاسازی جدید غرب؛ ادعای حمله بدون سلاح روسیه به اوکراین


بعد از فروکش کردن التهابات با عقب نشینی نیروهای روسیه از مرز اوکراین، وزیر خارجه فرانسه در جوسازی جدید گفت که اگر مسکو استقلال «دونتسک» و «لوهانسک» در شرق اوکراین را به رسمیت بشناسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه روز سه شنبه گفت که گام روسیه برای به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری خودخوانده دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین، حمله بدون سلاح خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، مجلس عوام روسیه روز سه شنبه به درخواست از ولادیمیر پوتین رییس جمهور این کشور برای به رسمیت شناختن جمهوری های دونتسک و لوهانسک در منطقه دونباس  رای داد.

ژان ایو لودریان در واکنش در یک جلسه استماع پارلمان این کشور گفت: اگر این امر اعمال شود، وضعیت غیرممکن خواهد بود و نوعی حمله بدون سلاح خواهد بود.

این امر نقض حاکمیت اوکراین خواهد بود.

فرانسه، در کنار آلمان، روسیه و اوکراین، گروه موسوم به نرماندی را تشکیل می دهند که برای پایان دادن به درگیری ها در شرق اوکراین ایجاد شده است.

از سوی دیگر، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو روز سه شنبه به مسکو درباره به رسمیت شناختن جمهوری های دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاسازی جدید غرب؛ ادعای حمله بدون سلاح روسیه به اوکراین

فضاسازی جدید غرب؛ ادعای حمله بدون سلاح روسیه به اوکراین