مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-16اجتماعي

زمان دقیق حضوری شدن مجدد مدارس مشخص نیست


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی دقیقی برای حضوری شدن مدارس در مناطق قرمز کرونایی وجود ندارد، اما هرچه تعطیلی مدارس طولانی شود، - برای بحث تعلیم و تربیت با مشکل مواجه خواهیم شد.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه برای بازگشایی و تعطیلی مدارس تابع تصمیات ستاد کرونا هستیم، اظهار کرد: در بحث مجازی شدن کلاس های درس به علت شیوع اُمیکرون با چند مشکل عمده در چهارمحال و بختیاری مواجه هستیم، زیرساخت های آموزش مجازی در مناطق روستایی و صعب العبور ضعیف است و همچنین دانش آموزان به امکانات مورد نیاز سخت افزاری دسترسی ندارند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در مناطق روستایی و عشایری این امکان وجود ندارد که خانواده ها بر روند تحصیلی فرزندان در فضای مجازی مراقبت کنند، بیش ترین مشکل در تعطیلی مدارس مربوط به مناطق صعب العبور روستایی است.

وی با بیان اینکه آموزش دانش آموزان پایه آموزش اول و دوم ابتدایی یکی از نگرانی های عمده در تعطیلی مدارس و مجازی شدن آموزش ها است، گفت: امکان آموزش مفاهیم نوشتار به دانش آموزان پایه اول در فضای مجازی وجود ندارد و بچه ها باید این مهارت را در کلاس درس و با آموزش چهره به چهره و تکرارهای هوشمند معلم بیاموزند، در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان دقیق حضوری شدن مجدد مدارس مشخص نیست

زمان دقیق حضوری شدن مجدد مدارس مشخص نیست