مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-16سياسي

دستور دادستانی کنگان برای عقب نشینی چند نهاد از حریم 60 متری دریا


با بررسی و بازدید میدانی مشخص شد که برخی اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از شرکت های مستقر در حوزه منطقه پارس 2 کنگان و اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان و پدافند هوایی سیراف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، اکبر احمدی دادستان شهرستان کنگان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حریم 60 متری دریا وفق ماده 7 قانون اراضی مستحدث و ساحلی، قابل تملک و تصرف خصوصی نیست و همه مردم باید از این موهبت و نعمت الهی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: با بررسی و بازدید میدانی مشخص شد که برخی اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از شرکت های مستقر در حوزه منطقه پارس 2 کنگان و اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان و پدافند هوایی سیراف، اقدام به تصرف حریم 60 متری دریا کرده اند.

دادستان شهرستان کنگان افزود: وفق ماده 11 قانون اراضی مستحدث و ساحلی، منابع طبیعی مکلف است به محض اطلاع به وسیله نیروها و مامورین خود نسبت به رفع تجاوز به حریم 60 متری دریا اقدام کند و سپس مراتب برای رسیدگی به موضوع و تعقیب کیفری کتبا به دادسرای محل اعلام نماید.

احمدی گفت: دستورات لازم به منابع طبیعی داده شد تا ابتدا مهلت مشخص به متجاوزین به حریم 60 متری داده شود تا راسا نسبت به رفع تصرف اقدام نمایند و در صورت عدم رفع تصرف در مهلت مقرر، علاوه بر تشکیل پرونده کیفری علیه آن شخص اعم از حقیقی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستانی کنگان برای عقب نشینی چند نهاد از حریم 60 متری دریا

دستور دادستانی کنگان برای عقب نشینی چند نهاد از حریم 60 متری دریا