مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:122022-02-16فرهنگي

دیدار دست اندرکاران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با وزیر ارشاد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با دست اندرکاران جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: استان همدان ظرفیت های بالایی برای انجام رویدادهای مهم فرهنگی دارد و تلاش ما بر این است که زیرساخت ها و ظرفیت های این استان را افزایش دهیم.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با دست اندرکاران جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: استان همدان ظرفیت های بالایی برای انجام رویدادهای مهم فرهنگی دارد و تلاش ما بر این است که زیرساخت ها و ظرفیت های این استان را افزایش دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، محمدمهدی اسماعیلی در نشست با فعالان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که در این وزارتخانه برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت علی(ع)، گفت: می توان برای دوران پساکرونا برنامه ریزی مناسب برای برگزاری هرچه بهتر رویدادهای فرهنگی تدارک دید.

استان همدان ظرفیت های بالایی برای انجام رویدادهای مهم فرهنگی دارد و تلاش ما بر این است که زیرساخت ها و ظرفیت های این استان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به پروژه تالار مرکزی استان همدان خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم در سفرهای استانی رییس محترم جمهور و دولت مردمی این تالار را هم در قالب پروژه های استانی قرار دهیم و بودجه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دست اندرکاران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با وزیر ارشاد

دیدار دست اندرکاران جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با وزیر ارشاد