مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-16فرهنگي

«چرخ زمان» در نگارخانه آفتاب


در نمایشگاه نقاشی «چرخ زمان» با 74 اثر نقاشی، گذر زمان بر زندگی و حیات در تلفیقی از دو بعد ظاهری و درونی به تصویر کشیده شده است.

- ایسنا/اصفهان در نمایشگاه نقاشی چرخ زمان با 74 اثر نقاشی، گذر زمان بر زندگی و حیات در تلفیقی از دو بعد ظاهری و درونی به تصویر کشیده شده است.

شهره سلطانی خالق 74 اثر نقاشی به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه چرخ زمان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همواره در خلق آثار هنری جلوه های بصری و ظاهری سوژه ها مورد توجه هنرمندان بوده است، اظهار کرد: در خلق یک اثر هنری دو بعد ظاهر و روح توأمان آن را ماندگار و اثرگذار می کند، اما هنرمندان عموماً از پرداختن به زوایای پنهان یک سوژه و روح بخشی به اثر هنری خود به دلیل احتمال عدم برقراری ارتباط با مخاطب و ناکامی در بیان مفهوم درونی اثر تمایل ندارند.

وی با اشاره به اینکه آثار این نمایشگاه فرا واقع گرایانه و به سبک سورئال است، افزود: آثار این نمایشگاه از تلفیق رنگ های سیاه و سفید به معنای رنگ های مثبت و منفی، رنگ خنثی قرمز نماد استقامت و استحکام در مشخص کردن اهداف و نیز مبانی هنرهای تجسمی نظیر؛ دایره، مربع و مثلث خلق شده اند.

این هنرپژوه و مدرس نقاشی با اشاره به نماد درخت و بادکنکی که بر فراز آن است، تصریح کرد: در خلق این اثر درخت به عنوان پایه و بنیان آن، نماد انسان استوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چرخ زمان» در نگارخانه آفتاب

«چرخ زمان» در نگارخانه آفتاب