مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 12:472022-02-16دانش

انتشار راهنمای بالینی دارویی کووید19 /چاپ 467 مقاله علوم پزشکی سمنان در اسکوپوس


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان از چاپ 467 مقاله اساتید و دانشجویان علوم پزشکی استان در اسکوپوس خبر داد.

- انتشار "راهنمای بالینی دارویی کووید19"/چاپ 467 مقاله علوم پزشکی سمنان در اسکوپوس ایسنا/سمنان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان از چاپ 467 مقاله اساتید و دانشجویان علوم پزشکی استان در اسکوپوس خبر داد.

دکتر مجید میر محمد خانی وظیفه ذاتی حوزه تحقیقات را تولید علم و نگارش مقاله و وظیفه فناوری را استفاده و بهره برداری از این مقالات برای تولید محصول دانست و اظهار کرد: حوزه اصلی و غایی ماموریت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ارتقا سلامت جامعه است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 8 مرکز تحقیقات که 3 مرکز دارای موافقت قطعی و 5 مرکز دارای موافقت اصولی از شورای گسترش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

همچنین 2 واحد توسعه تحقیقات بالینی در مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و امیرالمومنین (ع) و یک آزمایشگاه جامع تحقیقاتی علوم پزشکی استان سمنان در حال فعالیت و آماده ارائه خدمات هستند.

وی افزود: تاکنون دو هزار و 733 مقاله این دانشگاه در اسکوپوس چاپ شده است و با توجه به شیوع کرونا ویروس و استفاده از تهدید به عنوان فرصت، مقالات زیادی پیرامون کووید19 نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار راهنمای بالینی دارویی کووید19 /چاپ 467 مقاله علوم پزشکی سمنان در اسکوپوس

انتشار راهنمای بالینی دارویی کووید19 /چاپ 467 مقاله علوم پزشکی سمنان در اسکوپوس