مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-16ورزشي

اعزام دو تیم استان قم برای مسابقات کشوری فیزیک و فیزیک کلاسیک


رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم از اعزام دو تیم استان قم برای مسابقات کشوری فیزیک و فیزیک کلاسیک خبرداد.

- ایسنا/قم رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم از اعزام دو تیم استان قم برای مسابقات کشوری فیزیک و فیزیک کلاسیک خبرداد.

سعید آمده، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در دو رشته فیزیک و فیزیک کلاسیک برگزار می شود و استان قم با تیم کامل (در همه رده های سنی) در این مسابقات حضور دارد.

وی با بیان اینکه جلسه هماهنگی تیم فیزیک و تیم فیزیک کلاسیک قم با حضور تمام ورزشکاران، مربیان و عوامل تیم برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات پنجشنبه 28 بهمن و جمعه 29 بهمن در استان قزوین برگزار می شود.

وی ادامه داد: این تیم اولین تیم بومی استان است که به صورت کامل در این سطح از مسابقات شرکت می کند و استان قم جز استان های برتر در این زمینه است.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم اضافه کرد: احتمال فینالیست شدن تعداد زیادی از این ورزشکاران وجود دارد که این امر برای استان قم بسیار مثبت است.

وی با اشاره به اینکه هدایت تیم به عهده حمید اسماعیلی و سرپرستی تیم به عهده امیر سلیمانی است، بیان کرد: از خداوند متعال موفقیت و کسب بهترین نتیجه را برای تمام اعضا تیم آرزومندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دو تیم استان قم برای مسابقات کشوری فیزیک و فیزیک کلاسیک

اعزام دو تیم استان قم برای مسابقات کشوری فیزیک و فیزیک کلاسیک