مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:422022-02-16سياسي

اولین اورژانش هوایی نهاجا در پایگاه هوایی شهید لشکری افتتاح شد


اولین پروژه اورژانس هوایی نیروی هوایی ارتش توسط امیر واحدی در پایگاه هوایی شهید لشکری افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه افتتاح اولین اورژانس هوایی نیروی هوایی ارتش، گفت: امروز شاهد افتتاح اولین اورژانس هوایی طبق استانداردهای روز دنیا که توسط دانشمندان و صنعتگران توانمند نیروی هوایی ارتش طراحی شده، هستیم.

وی افزود: این اورژانس هوایی متشکل از تخت آی سی یو با به روزترین تکنولوژی روز دنیا است که قابلیت نصب بر روی کلیه تایپ های ترابری روز دنیا، بارگیری سریع و امکان حمل بیمار با شرایط ویژه را دارد که از هیچ نمونه مشابهی برای ساخت این پروژه استفاده نشده است، بلکه عزیزان ما در نیروی هوایی ارتش تنها با تکیه و اعتماد بر دانش بومی توانستند به این موفقیت بزرگ دست پیدا کرده و تحولی در صنعت اورژانس هوایی ایجاد کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، تصریح کرد: خدا را شکر دانشمندان ما در نیروی هوایی ارتش توانستند به این صنعت بزرگ و حیاتی که نجات دهنده جان هم میهنان عزیز در مواقع بحرانی است، دست پیدا کنند و موجبات زندگی بخشی را فراهم کنند.

کمک رسانی و پشتیبانی از ملت و کشور عزیزمان ایران همواره در دستور کار قرار دارد و تمام تلاشمان بر این است بتوانیم در رشد و پیشرفت میهن عزیزمان ایران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین اورژانش هوایی نهاجا در پایگاه هوایی شهید لشکری افتتاح شد

اولین اورژانش هوایی نهاجا در پایگاه هوایی شهید لشکری افتتاح شد