مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-16فرهنگي

پاپ ژپتو به ایرانشهر باز می گردد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش ژپتو به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی، پس از اجرا در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، - نمایش ژپتو پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر، اجرا های عموم خود را در تماشاخانه ایرانشهر از سر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش ژپتو به نویسندگی و کارگردانی اوشان محمودی، پس از اجرا در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برای آخرین دوره اجرا های عموم خود به سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر باز می گردد.

این نمایش خوش آوازه پیش از این در چندین جشنواره، از جمله، جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران و جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان حضور داشت و مورد استقبال داواران و منتقدین این جشنواره قرار گرفت.

در اجرای عموم قبلی (دوره اول) خود نیز میزبان 4000هزار مخاطب بود و مورد تقدیر و تحسین بسیاری از منتقدین و مخاطبان قرار گرفت.

همچنین در ادامه ی مسیر خود در روز 2شنبه، 25بهمن ماه در چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به روی صحنه می رود.

از بازیگران این نمایش 60دقیقه ای می توان به (به ترتیب حروف الفبا)؛ صادق برقعی، علی تاریمی، پارمیدا حسینی، محمد شهریار، بی تا عزیزاقلی، آذین نظری اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپ ژپتو به ایرانشهر باز می گردد

پاپ ژپتو به ایرانشهر باز می گردد