مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-16اقتصادي

سایه سنگین کرونا در خراسان شمالی/ ویروس پراکنی واکسن گریزها


سایه کرونا بیش از هر زمان دیگر در خراسان شمالی سنگین و رنگ هفت شهرستان از هشت شهرستان موجود در این استان قرمز شد، با این وجود واکسن گریزها آزادانه ویروس پراکنی می کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی سایه کرونا بیش از هر زمان دیگر در خراسان شمالی سنگین و رنگ هفت شهرستان از هشت شهرستان موجود در این استان قرمز شد، با این وجود واکسن گریزها آزادانه ویروس پراکنی می کنند.

علاو بر اینکه کمتر از نیمی از جمعیت خراسان شمالی دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند، هنوز پنج درصد از جمیعت گروه هدف دز اول 14 درصد دز دوم و 53 درصد نیز دز دوم واکسن را دریافت نکرده و بهانه تراشی می کنند.

واکسن گریزی از یک سو، بی توجهی و عادی انگاری از سوی دیگر موج کرونا را در خراسان شمالی سنگین تر کرده است و میزان بستری ها هر روز در حال افزایش است.

این موج از کرونا را که کودکان را نیز بی نصیب نگذاشته و در حال حال حاضر تعداد زیادی از کودکان به این ویروس مبتلا شده اند اما شاهد مادرانی سهل انگار هستیم که با فرزندان خود در مکان های شلوغ حضور پیدا می کنند و نکته جالب آن است که خود آن ها ماسک زده اند و فرزند آن ها بدون ماسک؛ شاید تصور آن ها این است که بچه ها مبتلا به کرونا نمی شوند و یا آن ها ناقلی برای شیوع این ویروس نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین کرونا در خراسان شمالی/ ویروس پراکنی واکسن گریزها

سایه سنگین کرونا در خراسان شمالی/ ویروس پراکنی واکسن گریزها