مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-16سياسي

نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند


فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان  مطرح کرد: طبق حدیثی از امام علی (ع)، نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند و امروز پس از 42 سال با عنایت خداوند، - ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان  مطرح کرد: طبق حدیثی از امام علی (ع)، نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند و امروز پس از 42 سال با عنایت خداوند، نیروهای مسلح کشور در تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی حرفی برای گفتن دارند.

سردار مظاهر مجیدی روز چهارشنبه 27 بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه ملایرضمن قدردانی از زحمات نیروهای بسیج و سپاه و نیز مردم شریف و ولایت مدار شهرستان اظهار داشت: امام علی (ع) نیروهای مسلح را زینت مسئولان دانستند یعنی امروز یک نیروی مسلح قوی، افتخار تمامی مسئولان نظام است بطوریکه هر جا مقام معظم رهبری اراده کند، ما آنجا حضور خواهیم یافت.

وی با تاکید بر اینکه داعش نه برای سوریه و عراق بلکه برای ایران به وجود آمد، مطرح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر در خصوص داعش به موقع عمل نمی کردیم، در کرمانشاه و همدان با ما درگیر می شدند.

مجیدی ادامه داد: نیروهای مسلح فرمان حضرت آقا را بر روی چشمان خود گذاشته و با دفاعی جانانه، امروز امنیت کامل را برای مردم عزیز فراهم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند

نیروهای مسلح، دژهای استوار مردم هستند