مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-16سياسي

پیش بینی حضور 5 میلیون زائر ایرانی در اربعین 1401 به شرط تزریق 2 دُز واکسن


رییس ستاد اربعین با بیان اینکه پیش بینی 5 میلیون زائر حسینی را برای اربعین 1401 داریم، گفت: ممکن است با توجه به تاکید ستادکرونا، شرط تزریق سه دُز واکسن هم الزامی باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید مجید میراحمدی، رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی در هشتاد و هفتمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد؛ گفت: باید برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در سال پیش رو داشته باشیم.

پیش بینی حضور 5 میلیون ایرانی در اربعین 1401 وی با بیان اینکه اربعین امسال مصادف با فصل گرم سال است و برای همین تمهیدات لازم را به لحاظ زیرساختی جهت برگزاری مراسم داشته باشیم، افزود: تامین آب شرب به موقع برای زائرین حسینی از جمله ضرورت هاست و در این راستا احداث کارخانه های یخ سازی در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان بایستی با جدیت دنبال شود.

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: امسال پیش بینی 5 میلیون زائر حسینی را داریم و البته تصمیمات متناسب با شرایط کرونایی و اتخاذ اصول بهداشتی صورت خواهد گرفت.

بر همین اساس باید به نحو مناسبی اطلاع رسانی شود که کسانی که مشتاق زیارت در مراسم اربعین حسینی است حتما تزریق دو دُز واکسن را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 5 میلیون زائر ایرانی در اربعین 1401 به شرط تزریق 2 دُز واکسن

پیش بینی حضور 5 میلیون زائر ایرانی در اربعین 1401 به شرط تزریق 2 دُز واکسن