مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 17:572022-02-16سياسي

پایان کار اولین دوره جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان با 8 برگزیده


نماینده جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان گفت: 15 اثر به مرحله نهایی جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان راه یافته بودندکه از بین آثار 8 عنوان برگزیده انتخاب شد.

- ایسنا/زنجان نماینده جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان گفت: 15 اثر به مرحله نهایی جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان راه یافته بودندکه از بین آثار 8 عنوان برگزیده انتخاب شد.

محمدرضا منصوری ظهر امروز (27 بهمن ماه) در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره کالا و محصولات فرهنگی، نخستین جشنواره کالا و خدمات فرهنگی استان زنجان بود که در حوزه صنایع مس و ملیله همزمان با هفتمین جشنواره ملی جایزه فیروزه برگزار شد.

وی افزود: 60 اثر برای جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان ارسال شد که 15 اثر به مرحله نهایی راه یافتند و از بین آثار 8 عنوان برگزیده انتخاب شد که 5 نفر از آن ها شایسته تقدیر و 3 نفر هم نفرات برگزیده بودند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری اولین دوره از جشنواره کالا و محصولات فرهنگی راهی باشد برای مراحل بعد تا در سال های آینده پربارتر و بهتر برگزار کنیم و امیدواریم با مشارکت دستگاه های ذی ربط شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار اولین دوره جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان با 8 برگزیده

پایان کار اولین دوره جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان زنجان با 8 برگزیده