مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:222022-02-16اقتصادي

برنج وارداتی دولتی در 50 فروشگاه شهر همدان توزیع می شود


برنج وارداتی تایلندی از طریق 50 فروشگاه تعیین شده در سطح شهر همدان با نرخ دولتی هر کیلو گرم 12 هزار و 500 تومان توزیع خواهد شد.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان گفت: برنج وارداتی تایلندی از طریق 50 فروشگاه تعیین شده در سطح شهر همدان با نرخ دولتی هر کیلو گرم 12 هزار و 500 تومان توزیع خواهد شد.

محمدعلی محمدی در کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرسی سازمان صمت استان در خصوص بازرسی بعمل آمده از 12 انبار برنج، 15 انبار سیب زمینی و 4 انبار روغن و مشاهده مغایرتهایی در موجودی برخی از انبارها با میزان ثبت شده در سامانه تاکید کرد: تاخیر در تشکیل، ارسال و رسیدگی به پرونده متخلفان کار نظارت را بی اثر می کند.

وی افزود: متولیان امر در بازرسی سازمان صمت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی ضمن افزایش ارتباط و همکاری مستمر باید ترتیبی اتخاذ کنند که فرایند بازرسی و برخورد با متخلفان در کمترین زمان ممکن انجام شود.

محمدی اضافه کرد: دستگاههای اجرایی و نظارتی مذکور باید با هماهنگی بیشتر و پهنه بندی واحدهای صنفی به نحوی عمل کنند که شاهد موازی کاری در امر بازرسی یا مراجعه مکرر به برخی از واحدهای صنفی و عدم مراجعه به تعدادی دیگر از واحدهای صنفی نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنج وارداتی دولتی در 50 فروشگاه شهر همدان توزیع می شود

برنج وارداتی دولتی در 50 فروشگاه شهر همدان توزیع می شود