مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 20:522022-02-16سياسي

بهره مندی از ظرفیت های ملی برای توسعه دانشگاه کوثر بجنورد


به حل مشکلات دانشگاه کوثر به عنوان یکی از دانشگاه های تک جنسیتی کشور توجه ویژه خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی عصر امروز در دیدار هیات رییسه و شورای دانشگاه کوثر بجنورد اظهار کرد: با توجه به اعلام مشکلات و نیازهای دانشگاه کوثر دیدارهای مختلفی را در سطح ملی به ویژه نهاد مقام معظم رهبری برگزار خواهیم کرد.

وی با تاکید بر بهره مندی از پتانسیل بخش های مختلف برای حل مشکلات دانشگاه کوثر، افزود: در این مسیر می توان از ظرفیت نهادهای بزرگ ملی از جمله بنیاد برکت و مستضعفان و بخش خصوصی استان بهره مند شد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی برای موضاعات خدمات رسانی مانند ساخت خوابگاه و خدمات رفاهی توسط مدیران دانشگاه مورد توجه قرار بگیرد.

حسین نژاد با تاکید براینکه محیط دانشگاه به عنوان محل تحصیل آینده سازان استان باید فرح بخش باشد تا دچار استرس های روانی نشوند، گفت: به حل مشکلات دانشگاه کوثر به عنوان یکی از دانشگاه های تک جنسیتی کشور توجه ویژه خواهیم داشت.

ایجاد فضای مناسب برای پذیرش دانشجویان خارجی در سنوات آینده، ایجاد امکانات مختلف و محوطه سازی مناسب، انجام مطالعات و ارائه طرح های توسعه ای دانشگاه با هدف جذب اعتبارات بیشتر از وزارت علوم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از ظرفیت های ملی برای توسعه دانشگاه کوثر بجنورد

بهره مندی از ظرفیت های ملی برای توسعه دانشگاه کوثر بجنورد