مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-17اجتماعي

طاعون نشخوارکنندگان کوچک در تهران مشاهده نشده


در حالی که در برخی از استان های همجوار تهران مانند البرز سومین موج بیماری طاعون نشخوارکنندگان آغاز شده است اما به گفته رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در حالی که از ابتدای سال جاری برخی از استان های کشور درگیر بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک بوده اند، این بیماری در استان تهران گزارش نشد این در حالی است که استان تهران در مجاورت استان البرز که یکی از استان های آلوده گزارش شده است، قرار دارد.

رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش،تاریخ طبیعی و ذخائر ژنتیکی تهران با اشاره به شرایط شیوع این بیماری از تمهیدات اداره کل محیط زیست استان تهران برای کنترل این بیماری ویروسی می گوید.

محمد کرمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای کنترل این بیماری و جلوگیری از شیوع آن در استان تهران خاطرنشان کرد: ما تلاش کردیم تا برای جلوگیری از شیوع این بیماری گشت، پایش و رصد ایستگاه های حیات وحش را بیشتر کنیم و این امر توسط محیط بانان، کارشناسان و دامپزشکانی که در اداره کل محیط زیست استان تهران حضور دارند، انجام شد.

وی با اشاره به بازه های زمانی وقوع این اتفاق و شیوع این بیماری گفت: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در فصول کوچ و مهاجرت عشایر و ورود دام های اهلی به ایستگاه های پایش محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاعون نشخوارکنندگان کوچک در تهران مشاهده نشده

طاعون نشخوارکنندگان کوچک در تهران مشاهده نشده