مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-17اقتصادي

مقدمات ساخت 20 هزار واحد مسکونی سال آینده در همدان ایجاد می شود


در طرح نهضت ملی مسکن تنها در شهرستان همدان باید 50 هزار واحد مسکونی ساخته شود که امیدواریم طی سال اول مقدمات ساخت 20 هزار واحد مسکونی فراهم شود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن تنها در شهرستان همدان باید 50 هزار واحد مسکونی ساخته شود که امیدواریم طی سال اول مقدمات ساخت 20 هزار واحد مسکونی فراهم شود.

علیرضا قاسمی فرزاد پنج شنبه 28 بهمن در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان همدان بیان کرد: قطعا با اعتبارات تخصیص داده شده در بودجه سال آینده میتوان رشد و تحولی عظیم در بخش عمرانی و تولیدی استان ایجاد کرد.

وی با بیان این که توسعه و تعالی استان همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی را می طلبد مطرح کرد: بودجه 1401 بر مبنای نیازهای اساسی استان برنامه ریزی شده که امیدواریم با توجه به قوانین جدید که استانداری نسبت به گذشته استقلال بالاتری دارد در مسیر توسعه همه جانبه استان کوشا باشیم و واحدهای تولیدی در استان باقی بمانند.

گام های بلندی در آینده نزدیک برداشته خواهد شد.

وی افزود: بانک ها مستلزم هستند اعتبارات و درآمد خود را در استان هزینه کنند؛ می بایست بیش از 70 درصد درآمد بانک ها برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف مثل اصناف تولیدی و صنعت و هم چنین کشاورزی و اشتغالزایی و گردشگری صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات ساخت 20 هزار واحد مسکونی سال آینده در همدان ایجاد می شود

مقدمات ساخت 20 هزار واحد مسکونی سال آینده در همدان ایجاد می شود