مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-17اقتصادي

مراجعه و بستری کودکان اردبیلی شدت گرفت


با اوج گیری سویه امیکرون در استان اردبیل، تعداد کودکان و نوجوانان مراجعه کننده و بستری در بیمارستان های استان اردبیل اوج گرفت.

- رییس بیمارستان بوعلی اردبیل در جریان بازدید از آخرین روند بستری و خدمات رسانی به کودکان گرفتار در سویه امیکرون در اردبیل اظهار کرد: شمار کودکان مراجعه کننده و بستری در 24 ساعت گذشته روند افزایشی داشته به طوری که 400 مورد مراجعه در 24 ساعت گذشته به ثبت رسید.

منوچهر براک تصریح کرد: از این تعداد 8 تا 10 مورد روزانه بستری کودکان مبتلا به امیکرون را شاهد هستیم که پیش بینی می شود در روزهای آینده این تعداد افزایش پیدا کند.

وی علایم اولیه کودکان مبتلا به امیکرون را گرفتگی گلو، بینی، تب و لرز و استفراغ مکرر اعلام کرد و گفت: تنگی نفس و بی حال بودن کودکان از دیگر علایمی است که خانواده ها باید با رصد این علایم کودکان خود را برای بستری به بیمارستان ارجاع دهند.

رییس بیمارستان بوعلی اردبیل افزود: ما تخت های بیشتری را آماده کردیم تا در صورت مواجه شدن با افزایش بستری ها ارائه خدمات بهتری را به خانواده ها شاهد باشیم.

براک در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: خانواده ها باید مراقب تغذیه و سلامت کودکان باشند و چنانچه علایم اولیه از بی اشتهایی و سرفه و استفراغ در کودکان مشاهده کردند حتما به مراکز درمانی مراجعه و کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه و بستری کودکان اردبیلی شدت گرفت

مراجعه و بستری کودکان اردبیلی شدت گرفت