مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 14:572022-02-17اقتصادي

کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای سرمایه گذاری


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح های سرمایه گذاری است، تکمیل بخش های باقی مانده این گذرگاه بین المللی افزون بر کاهش آمار تصادفات جاده ای در محرومیت زدایی از جنوب استان تأثیرگذار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات 17کیلومتر بزرگراه از احداث 100 کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در محدوده راههای آذربایجان غربی در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: پیشبرد پروژه های راهسازی در آذربایجان غربی به ویژه کریدور بزرگراهی غرب کشور که پایانه مرزی بازرگان را به بندر امام خمینی (ره) متصل می کند را دنبال می کنیم چراکه این استان جایگاه مهمی در توسعه حمل ونقل بین المللی دارد.

سیدمحسن حمزه لو با بیان اینکه کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای طرح های سرمایه گذاری است، افزود: تکمیل بخش های باقی مانده این گذرگاه بین المللی افزون بر کاهش آمار تصادفات جاده ای در محرومیت زدایی از جنوب استان تأثیرگذار است.

وی، آغاز عملیات ساماندهی ورودی مجتمع پتروشیمی مهاباد را به عنوان نخستین پروژه مشارکتی در حوزه راهسازی برشمرد و تصریح کرد: پس از یکسال پیگیری، 2 کیلومتر و 500 متر از سه راهی دارلک به عنوان بخش پرتردد کریدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای سرمایه گذاری

کریدور بزرگراهی غرب کشور بسترساز اجرای سرمایه گذاری