مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 19:072022-02-17سياسي

تحریم ها بر اثر مقاومت مردم شکستند/جنگ رسانه ای علیه ایران آغازشد


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکست سیاست های تحریمی آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا ملت ایران را نشانه گرفته و مقاومت پاسخ داده و آمریکا به شکست اعتراف کرد.

- ، آیت الله عباس کعبی عصر امروز پنجشنبه در جلسه تدبر با قرآن جبهه پایداری خوزستان اظهار کرد: دشمن علیه انقلاب اسلامی جنگ ترکیبی و چندجانبه شروع کرده است.

وی افزود: دشمن علاوه بر جنگ و تحریم اقتصادی، جنگ ادراکی و رسانه ای را با صرف میلیاردها دلار شروع کرده که متأسفانه در داخل نیز برخی با آنها همراهی می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در این شرایط به تعبیر رهبری انقلاب نباید در موضع دفاع قرار بگیریم بلکه به شکل تهاجمی علیه دشمن باید عملیات پدافندی داشته باشیم.

وی گفت: برای مقابله با حملات دشمن باید جهاد عظیم تبیین را همه جانبه انجام داد و مانع از تحریف واقعیات انقلاب و دستاوردهای انقلاب از سوی دشمن شد.

وی تاکید کرد: حضرت زینب (س) الگوی کامل جهاد تبیین است که در برابر دیکتاتور رسانه ی بنی امیه ایستادگی و حقیقت کربلا را بیان کرد و زیبایی های عاشورا را نشر داد.

آیت الله کعبی گفت: ایران اکنون در عرصه های مختلف دستاوردهای قابل اعتنای زیادی دارد و با وجود فشارهای فلج کننده اما حرکت انقلاب رو به جلو است و حتی در عرصه های اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها بر اثر مقاومت مردم شکستند/جنگ رسانه ای علیه ایران آغازشد

تحریم ها بر اثر مقاومت مردم شکستند/جنگ رسانه ای علیه ایران آغازشد