مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 20:322022-02-17بين الملل

برگزاری کمیسیون های مشترک اقتصادی با ازبکستان و قزاقستان در تهران


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: هفته آینده شاهد برگزاری دو کمیسیون مشترک اقتصادی با کشورهای ازبکستان و قزاقستان در تهران خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه وزارت امور خارجه همزمان با مذاکرات رفع تحریم ها، تقویت همه جانبه روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها به ویژه همسایگان را پیگیری می کند، به تشریح برخی تحولات و رویدادهای اقتصادی دوجانبه جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها پرداخت.

وی اظهار کرد: هفته آینده شاهد برگزاری دو کمیسیون مشترک اقتصادی با کشورهای ازبکستان و قزاقستان در تهران خواهیم بود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه افزود: در هر دو هیئت اعزامی، جمعی از تجار و نمایندگان بخش های خصوصی حضور دارند و قرار است همزمان با نشست های کمیسیون مشترک، همایش های اقتصادی خوبی با تجار این کشورها در اتاق بازرگانی ایران برگزار شود.

صفری اضافه کرد: در پیش نویس اسناد تهیه شده برای امضا در این کمیسیون های مشترک نیز توافقات و تفاهمات بسیار خوبی برای تقویت همکاری های دوجانبه در همه زمینه ها پیش بینی شده و قرار است چند سند همکاری امضا شود که امید است با اجرایی شدن آن ها و همچنین اسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کمیسیون های مشترک اقتصادی با ازبکستان و قزاقستان در تهران

برگزاری کمیسیون های مشترک اقتصادی با ازبکستان و قزاقستان در تهران