مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 بهمن 1400 ساعت 21:522022-02-17اقتصادي

جبران عقب ماندگی های استان اردبیل نیازمند برنامه های تحول آفرین است


جبران عقب ماندگی های استان اردبیل در بخش های مختلف نیازمند اقدامات تحول آفرین است، لذا برای توسعه استان اردبیل باید به دنبال چنین برنامه هایی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در سیزدهمین جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل که در سالن جلسات شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت استان اردبیل در شاخص های مختلف اقتصادی در شرایط مناسبی قرار ندارد و جبران این عقب ماندگی در استان، نیازمند اقدامات تحول آفرین است لذا برای توسعه استان اردبیل باید به دنبال چنین برنامه هایی باشیم.

وی افزود: در کنار برنامه ریزی دقیق، مدون و تحول آفرین برای توسعه استان، مدیریت منابع موجود نیز یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مد نظر قرار دهیم که در این صورت شاهد پیشرفت مناسب استان در بخش های مختلف اقتصادی خواهیم بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه استان اردبیل در حوزه گردشگری، این بخش یکی از منابع بزرگ ثروت آفرین برای استان است و بسیار سریعتر از سایر بخش های اقتصادی به مرحله درآمد می رسد.

عاملی تشریح کرد: در راستای استفاده بهینه از این ظرفیت، نیازمند ایجاد یک زنجیره مناسب و هم چنین فراهم سازی زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه این بخش در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران عقب ماندگی های استان اردبیل نیازمند برنامه های تحول آفرین است

جبران عقب ماندگی های استان اردبیل نیازمند برنامه های تحول آفرین است