مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 00:322022-02-17ورزشي

نخستین اظهار نظر سرپرست گیلانی جدید فدراسیون فوتبال


میرشاد ماجدی در نخستین اظهارنظر مطبوعاتی خود را بعد از تصدی در پست سرپرست فدراسیون انجام داد و گفت: تنها درخواست من از جامعه فوتبال، حفظ اتحاد و آرامش برای بهبود شرایط کلی فوتبال ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، گمانه زنی های روزهای اخیر در رابطه با پایان فعالیت عزیزی خادم در فدراسیون با ورود میرشاد ماجدی به واقعیت تبدیل شد.

  امروز فوتبال ایران شاهد پایان فعالیت شهاب الدین عزیزی خادم در راس فدراسیون فوتبال پس از 11 ماه از اعتماد مجمع فدراسیون به او بود.

  هیئت رییسه فدراسیون که بر اساس اساسنامه جدید حق درخواست عزل رییس فدراسیون را داشت با برگزاری مجمع فوق العاده و رای گیری صورت گرفته پایان صدارت عزیزی خادم را در فدراسیون فوتبال رقم زد.

  پس از رای گیری هیئت رییسه میرشاد ماجدی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال به عنوان سرپرست جدید فدراسیون انتخاب شد تا وظیفه هدایت فدراسیون تا انتخاب رییس جدید فدراسیون فوتبال را به عهده داشته باشد.

  میرشاد ماجدی که متولد 49 و اهل استان گیلان با دکتری مدیریت راهبردی ورزش است و سابقه بازی در استقلال و سرپرستی این تیم و عضوی از اعضای هیئت مدیره این تیم را دارد یکی از ارکان این تیم در کسب ستاره دوم آسیایی باشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اظهار نظر سرپرست گیلانی جدید فدراسیون فوتبال

نخستین اظهار نظر سرپرست گیلانی جدید فدراسیون فوتبال