مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 10:522022-02-18بين الملل

سناتور جمهوری خواه: دولت بایدن در حال مماشات با روسیه، چین و ایران است


یک سناتور ارشد جمهوری خواه مدعی است دولت آمریکا با تب وتاب در حال مماشات با روسیه، چین و ایران است اما این کشورها سپس با هم متحد می شوند تا به طور جمعی منافع آمریکا را تضعیف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری محافظه کار آمریکایی واشنگتن فری بیکن در گزارشی نوشت سناتور تد کروز از جمهوری خواهان مخالف برجام معتقد است مقامات ارشد دولت بایدن در شهادت در کنگره متعهد شدند که تحریم های ایران را به شدت اعمال خواهند کرد اما بیش از یک سال پس از این وعده ها شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد آنها به کنگره آمریکا دروغ گفته اند.

طبق این گزارش، نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین و رامین طلوعی دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور اقتصادی و بازرگانی، هر دو در جریان جلسه استماع تاییدیه سنا در اواخر سال گذشته در مورد اجرای تحریم های ایران تحت فشار قرار گرفتند.

به نوشته این رسانه آمریکایی، برنز و طلوعی در شهادت کتبی خطاب به کروز که نسخه هایی از آن به دست فری بیکن رسیده، متعهد شدند که تحریم های تجارت نفت ایران را حفظ کرده و چین را در این مورد تحت فشار قرار دهند؛ با این حال، از زمان تایید آن ها در سال گذشته، فروش نفت ایران به چین و سایر کشورها به شدت افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوری خواه: دولت بایدن در حال مماشات با روسیه، چین و ایران است

سناتور جمهوری خواه: دولت بایدن در حال مماشات با روسیه، چین و ایران است