مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 12:272022-02-18اقتصادي

بهره مندی بیش از 4000 خانوار منطقه محروم زیلایی از نعمت گاز


استاندار کهگیلویه و بویراحمد که 38 روز پیش برای بررسی مشکلات و محرومیت ها به زیلایی سفر کرده بود، به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه مجددا به این منطقه سفر کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد که 38 روز پیش برای بررسی مشکلات و محرومیت ها به زیلایی سفر کرده بود، به منظور افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه مجددا به این منطقه سفر کرد.

سید علی احمدزاده در بدو ورود به زیلایی ابتدا پایگاه اورژانس 115 و درمانگاه موشمی سفلی که از مطالبات مردم در سفر گذشته بود را با اعتبار 830 میلیون تومان افتتاح کرد.

وی در حاشیه افتتاح این پروژه ها گفت: مرکز درمانی برای موشمی فوق العاده حائز اهمیت و مهم است چرا که مردم برای بهره مندی از خدمات درمانی مسیر زیادی را تا مرکز استان و حتی شهرستان مارگون طی می کردند.

وی ضمن قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی از رییس دانشگاه خواست سایر نواقص در حوزه بهداشت و درمان زیلایی را برطرف کند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از طریق اعتبارات استانی دانشگاه علوم پزشکی را حمایت می کنیم تا خدمات بهتری در حوزه درمانی به مردم ارائه شود و درمانگاه موشمی به پایگاه درمان مردم تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 4000 خانوار منطقه محروم زیلایی از نعمت گاز

بهره مندی بیش از 4000 خانوار منطقه محروم زیلایی از نعمت گاز