مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-18ورزشي

شرایط جدید تعویق بازی به دلیل کرونا/ حاشیه بر متن غلبه داشت


شرایط تعویق بازی به دلیل کرونا تغییر کرده و در زمانی که هشت بازیکن یک نیم از جمله یک دروازه بان در صحت کامل باشند آن بازی باید انجام شود.

- ، آرش جابری در جمع خبرنگاران بعد از مصاف دو تیم گیتی پسند و مس سونگون اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، البته با توجه به شرایط جدول ما انتظار سخت بودن این بازی را نیز داشتیم.

وی افزود: همه عوامل بازی منتظر بازی سختی بودند، در همین راستا نیمه اول بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم، در این نیمه حاشیه بر متن غلبه داشت و برای حل این حاشیه ها من مدیران دو تیم را خواستم و برای آنها شرایط را تشریح کردم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد: اگر مدیران دو تیم شرایط را قبول نمی کردند تصمیم به ادامه بازی نداشتیم، نیمه اول 48 دقیقه به طول انجامید و حواشی مختلفی داشت اما خوشبختانه پایان خوشی داشت و در نهایت بازی در صحت و سلامت به پایان رسید.

وی اضافه کرد: در روز 23 بهمن تصمیم گیری برای این بازی انجام شد که امروز جمعه 29 بهمن ماه از ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف یکدیگر بروند، که طبق نظریه ایفمارک نیز مشکل ابتلای کرونا بازیکنان مس سونگون در این زمان حل شد و این تیم مشکلی برای برگزاری این بازی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید تعویق بازی به دلیل کرونا/ حاشیه بر متن غلبه داشت

شرایط جدید تعویق بازی به دلیل کرونا/ حاشیه بر متن غلبه داشت