مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-19بين الملل

دیدار لاوروف با پدرسن و المقداد ظرف روزهای آتی


معاون وزیر خارجه روسیه از دیدار وزیر خارجه این کشور با همتای سوری خود و فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در روزهای آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگیی ورشینین، معاون وزیر خارجه روسیه در جمع خبرنگاران گفت: ما در حال بررسی رایزنی ها و گفتگوهایی در مسکو طی روزهای آتی از جمله دیدار با فیصل مقداد، وزیر خارجه سوریه و سپس گی یر پدرسن، فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه هستیم.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اعلام کرده بود که سرگیی لاوروف، وزیر خارجه این کشور 21 فوریه جاری با همتای سوری خود و 23 فوریه نیز با پدرسن دیدار خواهد کرد.

طبق اعلام زاخارووا، قرار است 23 فوریه دیداری میان لاوروف و پدرسن برگزار شده و در آن مجموعه ای از مسائل مربوط به حل بحران سوریه بررسی شوند.

بشار اسد، رییس جمهور سوریه نیز پیشتر در دمشق میزبان سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه بود که برای بررسی روند مانورهای دریایی روسیه در شرق دریای مدیترانه به سوریه سفر کرده بود.

وزرات دفاع روسیه اعلام کرد، شویگو در این دیدار رییس جمهور سوریه را از روند مانورهای دریایی روسیه در شرق دریای مدیترانه مطلع ساخت و همچنین دو طرف درباره مسایل مختلف مربوط به همکاری های نظامی و فنی دو کشور در چارچوب مبارزه مشترک علیه تروریست های باقی مانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار لاوروف با پدرسن و المقداد ظرف روزهای آتی

دیدار لاوروف با پدرسن و المقداد ظرف روزهای آتی