مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-19حوادث

اعتراف سارقان حرفه ای به 22 سرقت منزل در اردبیل


با دستگیری سارقان حرفه ای در اردبیل، این افراد به 22 سرقت از منازل اعتراف کردند.

- ایسنا/اردبیل رییس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: با دستگیری سارقان حرفه ای در اردبیل، این افراد به 22 سرقت از منازل اعتراف کردند.

علی صبوری در نشست بررسی جریان و آسیب بزه های اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: ما در استان اردبیل با تعدد سرقت خرد و متوسط روبه رو هستیم که با همکاری کارگاهان پلیس آگاهی و هوشیاری مردم تعداد زیادی از این سارقان در هفته های اخیر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: اخیرا با دستگیری 2 سارق و 2 نفر مال خر در اردبیل موفق شدیم شبکه حرفه ای سرقت از منازل را دستگیر کنیم که این افراد به 22 سرقت از واحدهای مسکونی در اردبیل اعتراف کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اردبیل ارزش اموال به سرقت رفته توسط این سارقان را 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با دستگیری این سارقان اموال مال باختگان به آنها بازگردانده شد و افراد سارق نیز تحویل مقامات قضایی شدند.

صبوری از دستگیری سارق حرفه ای بعد از چند ماه با همکاری پلیس بین المللی و پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی خبر داد و افزود: سارقی که از طریق شبکه مجازی نسبت به فروش لباس به ارزش 120 میلیارد ریال اقدام کرده و به خارج گریخته بود با مراقبت و هوشیاری پلیس آگاهی دستگیر و با انتقال به استان اردبیل کلیه وجوه کلاهبردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سارقان حرفه ای به 22 سرقت منزل در اردبیل

اعتراف سارقان حرفه ای به 22 سرقت منزل در اردبیل